















Arsenaalgas 8 A - C, 6511 PE, Nijmegen
Omschrijving
KANTOORRUIMTE MET UNIEK UITZICHT OVER HET CENTRUM VAN NIJMEGEN OBJECT Het betreft twee verdiepingen (2de en 3de) in het kantoorgebouw van de gemeente Nijmegen met een gemeenschappelijke entree naast de ingang van parkeergarage Mariënburg. LOCATIE Het object is...
Lees meerVragen over dit pand?

Strijbosch Thunnissen Makelaars
Bedrijfstakken in Nijmegen
Kenmerken
Overdracht | |
---|---|
Huurprijs | € 130 p/m² p.j. |
Huur BTW belast | ja |
Status | beschikbaar |
Aanvaarding | in overleg |
Bouw | |
---|---|
Hoofdfunctie | kantoorruimte |
Bouwjaar | 1986 |
Bouwvorm | bestaande bouw |
Locatie | |
---|---|
Adres | Arsenaalgas 8 A - C |
Plaats | Nijmegen |
Land | NL |
Ligging |
|
Kantoor | |
---|---|
Oppervlakte | 1236 m² |
Oppervlakte in units vanaf | 618 m² |
Verdiepingen |
|
Voorzieningen |
|
Parkeergelegenheid |
---|
Uitgebreide omschrijving
KANTOORRUIMTE MET UNIEK UITZICHT OVER HET CENTRUM VAN NIJMEGEN
OBJECT
Het betreft twee verdiepingen (2de en 3de) in het kantoorgebouw van de gemeente Nijmegen met een gemeenschappelijke entree naast de ingang van parkeergarage Mariënburg.
LOCATIE
Het object is gelegen aan de rand van het stadscentrum van Nijmegen. Het betreft hier een woonomgeving met daarnaast een levendige mix aan kantoren, winkels, horeca en leisure. Zo zijn in de directe nabijheid onder andere gelegen: Stadhuis Nijmegen, LUX, Vue Nijmegen, Winkelcentrum Molenpoort, Cafe Faber en meerdere parken.
BEREIKBAARHEID
Met de auto is de locatie goed te bereiken, dankzij de op- en afritten van de snelwegen A15 en A325 gelegen op enkele minuten afstand. Met de fiets is het object in enkele minuten te bereiken vanaf NS-station Nijmegen. Ook de bereikbaarheid middels het openbaar vervoer is goed, dankzij een bushalte in de nabijheid aan het Hertogplein.
PARKEREN
Parkeerabonnementen zijn beschikbaar in naastgelegen parkeergarage ‘Mariënburg’. Tevens is het mogelijk betaald te parkeren aan de openbare weg.
VERHUURBARE VLOEROPPERVLAKTE
Voor verhuur is beschikbaar een totale oppervlakte van ca.1.238 m² V.V.O verdeeld over:
Begane grond : ca. 20 m² (centrale entree)
Eerste verdieping : ca. 618 m²
Tweede verdieping : ca. 600 m²
Deelverhuur is mogelijk vanaf 512 m².
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorverdiepingen zullen worden opgeleverd in de huidige staat en beschikken over de navolgende faciliteiten en voorzieningen:
- Gemeenschappelijke entree met elektrische schuifdeur, tochtportaal met intercominstallatie en dubbele personen lift (Otis 13 personen) en een toegang naar het centrale
trappenhuis;
- Representatieve ruime hal met een moderne dames en heren toiletgroep en een invalide toilet;
- Eenvoudige pantry met een koffiecorner;
- Centrale verwarming d.m.v. radiatoren;
- Op de 2de verdieping is een centrale serverruimte aanwezig;
- Mechanisme ventilatie, topkoeling en natuurlijke ventilatie door te openen ramen;
- Kantoorkamers zijn voorzien van geluidsarme scheidingswanden;
- Vloerafwerkingen met vinyl en projecttapijt;
- Systeemplafond met ingebouwde verlichtingsarmaturen;
- Vloerkabelgoten met gescheiden compartimenten voor data en elektra;
- Buitenzonwering door handmatig te bedienen aluminium lamellen aan de buitenzijde;
- Brandpreventie middelen (rookmelders, haspels en poederblussers) ontruimings- en brandmeldinstallatie, sprinklerinstallatie en een vluchtweg via het noodtrappenhuis;
HUURPRIJS
€ 130,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW en servicekosten.
SERVICEKOSTEN
€ 39,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW, als verrekenbaar voorschot op de kosten van de volgende leveringen en diensten:
- Verbruik van elektra, gas en water inclusief vastrecht meters;
- Onderhoud en keuringskosten van alle technische installaties en voorzieningen;
- Onderhoud en keuringskosten lift installaties;
- Schoonmaak en onderhoud gemeenschappelijke entree en overige ruimten;
- Levering en onderhoud key-card systeem en intercominstallatie;
- Glas en gevelbewassing buitenzijde;
- Glasverzekering glas gemeenschappelijke ruimten;
- Gladheidsbestrijding;
- Divers klein onderhoud;
- Administratiekosten (5%) voor de eind afrekening van de geleverde service en diensten.
HUURTERMIJN
In overleg, met een maximale huurtermijn van 5 jaar.
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
BETALINGSVERPLICHTING
Per maand vooruit.
ENERGIELABELKLASSE
Het energielabel wordt op korte termijn opgemaakt.
ZEKERHEIDSTELLING
Afhankelijk van de financiële gegoedheid van de huurder dient er een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van minimaal drie maanden huur, inclusief servicekosten en BTW, gesteld te worden.
MODEL HUUROVEREENKOMST
Huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW volgens het model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) vastgesteld in 2015 met de daarbij deel uitmakende algemene bepalingen, aangevuld met de benodigde bijzondere bepalingen.
OPLEVERING
In overleg, doch op korte termijn.
Alle media
Alle afbeeldingen










