Torenallee 49, 5617 BA, Eindhoven
Torenallee 49, 5617 BA, Eindhoven
Torenallee 49, 5617 BA, Eindhoven
Torenallee 49, 5617 BA, Eindhoven
Torenallee 49, 5617 BA, Eindhoven
5617 BA, Eindhoven

Torenallee 49, 5617 BA, Eindhoven

€ 125 p/m² p.j.

Omschrijving

TORENALLEE 49 TE EINDHOVEN OMSCHRIJVING OBJECT Algemeen Het kantoorgebouw is totaal ca. 14.777 m² v.v.o. groot, verdeeld over 11 kantoorlagen. Het geheel is in 2012 gemoderniseerd. De verdiepingen zijn ingedeeld als combivloeren met kantoortuinen en kantoorkamers....

Lees meer

Kenmerken

Oppervlakte 2388 m²
Meer kenmerken

Vragen over dit pand?

Download de Brochure

Download Dynamis brochure

Bedrijfstakken in Eindhoven

Kenmerken

Overdracht
Huurprijs € 125 p/m² p.j.
Huur BTW belast ja
Status beschikbaar
Aanvaarding in overleg
Bouw
Hoofdfunctie kantoorruimte
Bouwjaar 1989
Bouwvorm bestaande bouw
Locatie
Adres Torenallee 49
Plaats Eindhoven
Land NL
Kantoor
Oppervlakte 2388 m²
Oppervlakte in units vanaf 1194 m²
Verdiepingen
  • 2
Voorzieningen
  • inbouwarmaturen
  • liften
  • te openen ramen
  • kabelgoten
  • systeemplafond
  • toilet
  • pantry
  • verwarming
  • kamerindeling
Energie
Energielabel A
Energielabel einddatum 2028-07-24

Uitgebreide omschrijving

TORENALLEE 49 TE EINDHOVEN

OMSCHRIJVING OBJECT
Algemeen
Het kantoorgebouw is totaal ca. 14.777 m² v.v.o. groot, verdeeld over 11 kantoorlagen. Het geheel is in 2012 gemoderniseerd. De verdiepingen zijn ingedeeld als combivloeren met kantoortuinen en kantoorkamers. Op elke verdieping bevindt zich in de centrale kern van het gebouw een informele ontmoetingsruimte.

Voor onderverhuur worden de eerste en tweede verdieping aangeboden. Deze zijn elk circa 1.194 m² v.v.o. groot, gestoffeerd en gemeubileerd (indien gewenst).

Verdieping Oppervlakte
1e etage 1.194 m²
2e etage 1.194 m²

Huur van één verdieping behoort tot de mogelijkheden.
De kantoorruimtes zijn in overleg beschikbaar vanaf eerste kwartaal 2021 met een einddatum van uiterlijk 31 maart 2025.

Het gebouw beschikt over een energielabel A: Hiermee voldoet het object reeds aan de overheidsdoelstelling dat vanaf 2023 alle kantoorgebouwen minimaal een energielabel C dienen te hebben.

LOCATIE
OMGEVING
Het kantoorgebouw is gelegen midden in Strijp-S. een plek met een bijzondere historie, die een eeuw geleden al ruimte bood aan economische groei en succes.
De ooit ‘verboden stad’ werd open en toegankelijk nadat Philips het terrein stapsgewijs verliet. Strijp-S zoals het nu is, is ontstaan vanuit de mensen en ondernemers die zich er vestigden.
Inmiddels floreert en bruist deze locatie dankzij de vele nieuwe initiatieven die hier van de grond komen. Het is een aangename combinatie van jonge en meer gerenommeerde bedrijven met vooral een creatieve inslag, een gedifferentieerd en vernieuwend woonmilieu en zeer uiteenlopende vormen van vrijetijdsbesteding.

PARKEREN
Voor de beschikbare kantoorruimte zijn circa 48 parkeerplaatsen beschikbaar, waarbij geldt dat de parkeerplaatsen in de avond/nacht en weekend uren ook door bezoekers en bewoners van Strijp-S gebruikt kunnen worden.

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer
Het kantoorgebouw is gelegen nabij de rondweg, welke aansluiting biedt op onder meer de A2 (Amsterdam- Maastricht), A58 (Eindhoven-Breda) en de A67 (Venlo- Antwerpen). De bereikbaarheid met het eigen vervoer is daarom zeer goed te noemen.

Openbaar vervoer
Ook is het kantoorgebouw goed bereikbaar per bus vanaf Eindhoven Centraal Station. Er bevinden zich drie bushaltes van de HOV-lijn (Hoogwaardig Openbaar Vervoer) op loopafstand van het kantoorgebouw, waardoor Eindhoven Centraal Station binnen 5 minuten per bus te bereiken is.

Tevens bevindt zich het treinstation Strijp-S op 10 minuten loopafstand (800 meter) van het kantoorgebouw. Om de circa 20 minuten vertrekt er een sprinter naar Eindhoven Centraal Station (tijdsduur circa 4 minuten).

OPLEVERINGSNIVEAU EN FACILITEITEN
Het gebouw en de kantoorverdiepingen worden opgeleverd met onder andere:
• twee trappenhuizen;
• vier personenliften en een goederenlift;
• luchtbehandeling (koeling/verwarming);
• systeemplafonds met verlichtingsarmaturen;
• kabelgoten voorzien van elektra en databekabeling (cat 6a);
• sanitaire ruimtes (dames en heren gescheiden);
• pantry per verdieping, voorzien van magnetron, vaatwasser, koffieautomaat en watercooler;
• patchkast per verdieping;
• vloerbedekking, raambekleding, (glazen) scheidingswanden.

De kantoorverdiepingen bevinden zich in een zonder meer goede staat en zijn instapklaar.
Tevens is het mogelijk om gedurende de huurperiode tegen een vergoeding het aanwezige meubilair te gebruiken.

Faciliteiten
Naast een instapklare kantoorruimte verkrijgt u als huurder tevens het medegebruik van de volgende services:
• receptie / ontvangst door doorverwijzing;
• beveiliging;
• medegebruik van het bedrijfsrestaurant in het gebouw (consumptie tegen gereduceerd tarief);
• gebruik van koffie in de automaat op de verdieping;
• schoonmaak van het gehuurde;
• facility management;
• BHV / safety.
Onder voorwaarden kan huurder ook IT-services afnemen.

HUURGEGEVENS
HUURPRIJS
€ 125,00 per m² per jaar, te vermeerderen met btw.

HUURPIJS PARKEREN
€ 1.000,00 per plaats per jaar, te vermeerderen met btw.

HUURTERMIJN
Uiterlijk tot en met 31 maart 2025, eindigend van rechtswege.

BTW
Er wordt geopteerd voor een met btw belaste verhuur.

ZEKERHEIDSSTELLING
Doorlopende bankgarantie of waarborgsom ter grootte van 3 maanden huur inclusief servicekosten en inclusief btw.

INDEXERING
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI voor alle huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). De huurprijs zal nimmer minder bedragen dan de huurprijs van het voorafgaande jaar.

SERVICEKOSTEN
Een vast bedrag van € 45,00 per m2 per jaar, te vermeerderen met btw.

In dit bedrag zijn de genoemde faciliteiten inbegrepen.

VERGOEDING MEUBILAIR
€ 1.500,00 per jaar per verdieping, te vermeerderen met btw.

BETALING
Per drie (3) maanden vooruit.

AANVAARDING
Aanvaarding in overleg, eerste kwartaal 2021.

ONDERHUUROVEREENKOMST
Conform het model opgesteld door de Raad van Onroerende Zaken (ROZ) 2015 met bijhorende Algemene Bepalingen.

Disclaimer
Deze brochure is door ons kantoor met de meeste zorg samengesteld aan de hand van de door de eigenaar aan ons ter hand gestelde gegevens en tekeningen. Derhalve kunnen wij geen garanties verstrekken, noch kunnen wij op enigerlei wijze eventuele aansprakelijkheid voor deze gegevens aanvaarden.

Alle media

Plattegronden

Alle afbeeldingen

Torenallee 49, 5617 BA, Eindhoven
Torenallee 49, 5617 BA, Eindhoven
Torenallee 49, 5617 BA, Eindhoven
Torenallee 49, 5617 BA, Eindhoven
Torenallee 49, 5617 BA, Eindhoven
Torenallee 49, 5617 BA, Eindhoven
Torenallee 49, 5617 BA, Eindhoven
Torenallee 49, 5617 BA, Eindhoven
Torenallee 49, 5617 BA, Eindhoven
Torenallee 49, 5617 BA, Eindhoven

Bedrijfstakken in Eindhoven

In de buurt

Resultaten

Er zijn geen resultaten gevonden

Documenten

Brochure Download

Deel dit bericht:

Deze website maakt gebruik van cookies

Voor welke cookies geef je akkoord?

Meer informatie