Interview met Jeroen Kroondijk over het exclusieve Dynamis event

“Het doel? Een event neerzetten dat je niet mag missen”

Jeroen Kroondijk is sinds juli directeur van Dynamis N.V. Het Sprekende Cijfers Event wordt dus zijn eerste als directeur. Wat zijn zijn verwachtingen? Wat is er dit jaar anders? En wat gebeurt er ná het event in 2019?

“Het wordt inderdaad mijn eerste Sprekende Cijfers Event als directeur van Dynamis. We wilden iets nieuws/eigentijds doen op een bijzondere locatie – dat is gelukt. De cijfers van onze researchafdeling en de sprekers zorgen voor een stevig inhoudelijk deel met een blik op de toekomst. Een mooi moment om de staat van de markt te evalueren en te duiden. Erna is er volop ruimte om te netwerken. Persoonlijk verheug ik me erop om nog meer interessante partijen te ontmoeten. Kennis delen, netwerken, borrelen, een inspirerende ambiance: dat maakt het tot een echt event. Deze lijn zetten we in de komende jaren door waarmee SCE voor iedereen weer een event wordt ‘dat je niet mag missen’.”

Wat is er anders ten opzichte van vorig jaar?
“Het event is dit jaar exclusief, dus alleen op uitnodiging toegankelijk. De locatie zal dit exclusieve gevoel versterken. Ook de invulling van het programma is nieuw: geen keuze voor wonen of bedrijfsonroerendgoed, maar beide. Ik kijk ook uit naar de sprekers, die dit jaar minder voor de hand liggend zijn. Al met al is er meer eventbeleving.”

Je bent nu een half jaar directeur. Hoe heb je het eerste half jaar ervaren?
“Dynamis is een prachtige organisatie en iedereen die een uitnodiging voor het Sprekende Cijfers Event heeft kunnen krijgen, zal dat beamen. De makelaardij is van oudsher vrij conservatief. De leden van Dynamis hebben vroegtijdig gezien dat ze als groep sterker staan dan als individu. Inmiddels is Dynamis uitgegroeid tot een speler van formaat die een toonaangevende positie inneemt in de markt. Natuurlijk is er ook nog ruimte voor verbetering. Die gaan we in 2019 met name zien op het gebied van structuur, verbinding en innovatie.”

“Hierbij koestert Dynamis de rol van de ‘Local Hero’, maar zullen we ons ook meer gaan aanpassen aan de verwachtingen die onze omgeving heeft van een organisatie met 600 professionals. In de markt zal Dynamis nog meer zichtbaar worden dan we nu al zijn. Denk hierbij aan research reportages, events, initiatieven op het gebeid van big data en samenwerking met andere dienstverleners in de huisvestingsketen.”

Het volgende event waar Dynamis staat, is de Provada. Kun je daar al iets over vertellen? “Wat ik kan zeggen is dat we er weer zijn! Enerzijds met vertrouwde onderdelen (zoals de bier- en bitterballenborrel) die bezoekers van ons gewend zijn, anderzijds met meer nadruk op onze identiteit en expertise. Voor bezoekers moet direct duidelijk zijn waarvoor je bij ons kunt aankloppen en wat onze kernwaarden zijn. Kwaliteit, eenheid, herkenbaarheid, lokale kennis en landelijke dekking.”

Interessant nieuws

Bekijk overzicht
Hudson's Bay vertrekt | Wat zijn de kansen voor deze leegstaande panden?

Hudson's Bay vertrekt | Wat zijn de kansen voor deze leegstaande panden?

Hudson's Bay vertrekt en laat een enorme hoeveelheid leegstaande winkelmeters op toplocaties in de Nederlandse binnensteden achter. Wij vroegen onze vastgoedspecialisten waar de...
Hudson's Bay vertrekt | Wat zijn de kansen voor deze leegstaande panden?

Hudson's Bay vertrekt | Wat zijn de kansen voor deze leegstaande panden?

Hudson's Bay vertrekt en laat een enorme hoeveelheid leegstaande winkelmeters op toplocaties in de Nederlandse binnensteden achter. Wij vroegen onze vastgoedspecialisten waar de...
Bekijk overzicht